Me suosittelemme 24 Fitness Onlinea:

Juha Vuorinen

"Saatuani nyt kokonaan uudenlaisen tavan tehdä treenejä pelkästään harjoitettavalle lihakselle en voi kuin nauraa monille aiemmin saamilleni ”ammattilaisten” ohjeille. Käsi sydämellä, saisin aikaiseksi oikeasti uskomattoman hauska kirjan, jos kirjoittaisin ylös kaikki elämäni aikana keräämäni ruoka- ja treeniohjeet ja koostaisin niistä Salihullun päiväkirjan. Toisaalta virheistä oppii ja olihan se jo korkea aika vähän alle viisikymppisenä alkaa treenata oikein."

Tomi Miettinen

"Lääkärinä suosittelen kuntosalitreeniä yhtenä tehokkaimmista painonhallinnan keinoista. Painonhallinnan lisäksi kuntosalitreenillä on useita terveyden kannalta positiivisia vaikutuksia - verenpaineesta kolesteroliin. 24 Fitness Onlinen avulla saat enemmän tuloksia turvallisesti."

Jerry Ossi IFBB PRO

"24 Fitness Onlinen opeilla opit treenaamaan lihaksella ja lihaksen liikeradalla tehokkasti ja turvallisesti. Unohda pelkkä liikkeiden tekeminen nostamalla ja repimällä ja ota oppisi lihasharjoittelun ammattilaisilta. Näin pääset huomattavasti parempiin tuloksiin."

 

Referenssimme:

Mirva 

Marko Heikkisen ohjauksessa vyötäröni alkoi piirtyä nopeasti paremmin esiin ja kroppaani alkoi tulla muotoa. Säännöllisillä ohjelmamuutoksilla ja 24 Fitness Onlinen ruokavalioilla kehitykseni on ollut koko ajan nousujohteista. Toiveitani treenien suhteen kuunneltiin tarkasti ja ohjaustyyli oli monipuolinen ja erittäin ammattitaitoinen. 

 

Tytti

”24 Fitness Onlinen valmentajat ovat mukavia, ammattitaitoisia ja helposti lähestyttäviä. Ohjauksessa sain paljon motivaatiota ja uskoa, että pystyn saavuttamaan ihannefysiikkani. Sain kuntoprojektissani jatkuvasti kannustusta ja monipuolistin treenejäni sekä liikkeiden että tekniikoiden suhteen. Jos haluatte saada kaiken irti treeneistänne, suosittelen 24 Fitness Onlinea”

 

Timo

Yksityisyrittäjä Timo on treenannut kaksi vuotta kuntosalilla, jonne hänet houkutteli 24FitnessOnlinen Marjo. Timo oli harrastanut kuntonyrkkeilyä, mutta hänen selkänsä reistaili. Kun Marjo sai vakuutettua hänet lähtemään salille, ovat istumatyön aiheuttamat selkäongelmat menneisyyttä. – Marjo taisi olla oikeassa, Timo hymähtää.

Timo treenaa salilla keskimäärin kolme kertaa viikossa. Motivaation löytäminen ei ole miehelle ongelma. Treenin jälkeen tulee niin hyvä olo. Ryhti paranee ja läskit lähtee, hitaasti mutta varmasti. Treeni vaikuttaa myös työssäjaksamiseen ja kannustaa muutenkin terveellisempiin elämäntapoihin. Jos sitä haluaa vielä 65-vuotiaana kävellä, ­on pakko pitää huolta itsestään, Timo ajattelee.

 

 

 

Galleria